Skip to main content

بهترین موضوع را برای وبلاگ خود انتخاب کنید

نویسنده: پرشکوه - دوشنبه ٢٧ دی ۱۳۸٩

چند تا موضوع می خوام بنویسم خیلی طولانیه و احتیاج به وقت داره که تازگیها کم دارم قبلا بهتر می تونسم بیام بنویسم. الان چند روزه درگیر کارها مختلفم وقت ندارم. بیشتر این موضوعات چون اجتماعیه جای بحث داره پیشنهاد هام رو میگم شما بگید درباره کدوم موضوع بنویسم.

موضوع اول: انواع زنان از نظر دیدگاهشون درباره موقعیت اجتماعیشون.
موضوع دوم: خودکشی زنان در ایران. درباره این مطلب قبلا چیزی نوشته بودم ولی منتشر نکردم.
موضوع سوم: روایت داستانی درباره نام خودم. (این هم به اجتماع ربطش میدم.)
موضوع چهارم: تازگیها به وبلاگ هوو زیاد سر می زنم و نظرم رو اونجا بیان کردم  ادامه بحثی که اونجا  درباره چند همسری انجام دادم رو بنویسم.
موضوع پنجم: دیدگاهم درباره حج.

همین پنج تا کافیه وقت برای نوشتن یکیش رو ندارم تا برسه به چند تا. ممنون میشم راهنمایی کنید من رو.
بعد نوشت: یه موضوع هم می خوام اضافه کنم اون هم ایدآلیسته.

Comments

Popular Posts